9 Juni

 

inre stress.. i wish u too go away!

är jag ledig blir jag stressad av att jag inte jobbar, är jag inte ledig blir jag stressad för att jag inte fixar i lägenheten, lämnar bort min hund, inte umgås med vänner. är jag med vänner blir jag stressad för att jag inte är med min familj eller några andra vänner. är jag upptagen & måste tacka nej till mitt extrajobb så blir jag orolig om det löser sig på jobbet ändå. är det stökigt & rörigt blir jag stressad för det. man ska vara snygg i håret, se bra ut, träna massor, äta rätt & klä dig snyggt. blablabla.. folk säget att man bara ska va & gå ut & göra ingenting när man känner av stress. men hur skulle det se ut om jag gjorde det varje gång jag kände mig stressad? noll saker hade jag fått gjort. noll saker gjorda = ännu mer stress! hur blir man av med sånt här? hur sluta man tänka på vad man ska göra framöver precis hela tiden?

 

tur jag & melvina har valpkurs en gång i veckan,
noll stress där & hon gör mig & glad.

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

försök njuta av nuet och stanna i det en stund! :)

2012-06-11 @ 16:08:45
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0