30 April




 

verkligen ääälskar denna fondtapet!

idag har jag & paps åkt runt & tittat på golv & tapeter, spännande! ni som känner mig vet ju att jag äälskar allt som är ljust & vitt så det är inte så svårt att lista ut att jag vill ha vitt golv precis överallt. & det kommer det bli! kände dock att jag vill ha något som bryter av lite men som ändå är lätt att matcha till när det gäller väggar. Så jag föll för den väldigt ljusblåa från fionas nordic collection. så den kommer det bli på en vägg i köket alla fall, sen får vi se vad som händer i sovrum & vardagsrum. får sätta mig & glo i alla mina inredningtidningar i guess. fun fun fun!


27 April

 

min lilla tuss samma dag som jag fick hem henne :)

 


26 April

JAG HAR KÖPT NY LÄGENHET!
jag är totalt överlycklig just nu. igår skrev jag på papper & köpte en ny lägenhet. har kämpat länge med att skaffa en ny lägenhet nu. det har budats hit & dit eller så har jag inte varit 100% nöjd. en 2½ på bottenplan blev det i alla fall, precis exakt en sådan jag velat ha hur länge som helst. det känns helt underbart! att få ha balkong, tvättmaskin & diksmaskin ska bli så himla skönt. det bästa av allt är att vi ska totalrenovera hela & jag kommer få det PRECIS som jag vill. exakt. vita golv & vitt kök lär det ju bli utan tvekan! det bästa med bottenplan är såklart att mormor orkar hälsa på mig, jag kan storhandla utan att tänka på att orka bära upp allt, det blir lättare med melvina, jag kan ha mycket folk hemma hos mig & jag kommer ha ett sovrum. tror inte ni förstår hur lycklig jag är över detta. 2012 är ju lätt året där jag fixat allt jag önskat mig. stor bil, vit vovve & en underbar lägenhet.

 


23 April


hejhopp! känner att jag gjorde helt rätt i att skaffa melvina. hon är helt underbar & jag blir glad bara av att titta på henne. det gör inget att hon väcker mig 05 & vill ut & kissa. ikväll ska vi på vår första valpkurs & jag förväntar mig inte mycket av min lilla hårboll med tanke på att hon är totalt orädd för precis allting & gärna springer lite hit & dit. men, hon kan i alla fall sitt & hon är så gott som rumsren. så jag är redan nöjd!

imorgon väntar ett viktigt samtal. mega viktigt! om det går vägen så kommer jag vara totalt megalycklig ett väldigt bra tag framöver. så jag hoppas att ni håller era tummar för mig! hoppas hoppas.. :)

nu ska vi powernapa lite innan kursen, det behövs!



17 April

hej, nu är jag här!
jag är ganska trött efter bilresan fast att jag sov nästan hela vägen så nu ska
jag & min nya mamma ta en liten powernap & mysa, lite senare ikväll
kommer min mormor & hälsar på, hoppas hon är snäll & gosig! ;)

♥ pussar från melvina ♥

 

 


16 April

VEEEET NI VEM SOM KOMMER HEM IMORGON?!
♥ DENNA PRINSESSA ♥



..hon lär dock vara något större än här. ;)

känslan när detta kom i mailen till oss valpköpare var grym:
I morgon flyttar första valpen . Det är N. Yolanda Adams "MELVINA".

WIHOO



16 April

 

 

Nytt nagellack från gina, superfina & våriga.
3 för 99:-, tummen upp!

 

 


12 April

Idag har jag bara tagit det easy. hur skönt som helst faktiskt! är ledig till nästa fredag, goott! har ju fått ta lite valpsemester, hihi. :) nu är det inte lång tid kvar alltså! försäkrade nyss melvina & valpanpassade lägenheten lite. men hon lär väl ändå hitta ett & annat att tugga på. ;)

nu ska jag snart träffa sandra för en liten promenad & ikväll blir det tvn & jag. sweeet!


9 April

 

min mamma känner mig & vet vilken som är min favoritfärg. min mamma vet att jag älskar ljus & min mamma vet att fina melvina behöver en fin filt att mysa på när hon flyttat hem till mig. Såå, fick detta i påskpresent, sweeet! :)

 

vet inte vad mer jag ska skriva riktigt, om en vecka kommer jag i alla fall börja bomba er med foton på min vita isbjörn. heheheh, längtar såååå. & bästa viola har tagit semester från sitt jobb för att kunna följa med så då får vi en heeeel dag tillsammans & det händer väldigt sällan. vi kommer prata ihjäl varandra, sjunga sönder varandras öron & skratta tills vi får kramp i magen. ;)

 

 


7 April

 

Denna fina står nu här hemma & väntar på melvina :)

 

 


7 April

 

kom precis hem från lite släktkalas i malmö & kvällen ska jag spendera tillsammans med viola.

 


3 April


reeeedan april! var tar tiden vägen?
igår var jag på valpkurs.. alla kom med sina små söta pälsklingar & där stod jag
utan & såg dum ut. hahah, behöver jag säga att längtan blev ännu större?



idag fyller melvina sex veckor, är hon söt elllår? :)


RSS 2.0