14 Maj

& förresten, till alla er som säger att det är slöseri med tid
att börja träna valpar & gå valpkurs redan från 8 veckors ålder
..in your face!

melvina är 11 veckor nu & kan sitt, ligg, stanna, skall & tass!
(dvs att jag endast haft henne i tre veckor & att vi jobbat stenhårt)


14 Maj

 

Ungefär såhär har vi legat hela dagen idag förutom när vi gick & hälsade på Sandra i förmiddags. Kom hem & frös som en idiot. Slänge på mig min Onepiece & la mig under täcket & slocknade direkt i soffan. Så em släng feber har det nog allt varit idag. Fick hoppa över valpkursen men snälla pappa kom & hämtade min lilla tjej så att hon kunde få komma dit ändå. Han kommer & lämnar henne nu när som igen. Känns som någon dunkat mitt huvud i en tegelvägg så det blir sängen tidigt ikväll för oss. Men det är bara mysgt! Imorgon är det jobb som gäller. Hoppas allt är goood med er!

 

& tack Jonas för din snälla kommentar! & ja, jag skulle gärna jobbat som fotograf av något slag, men det är svårt att få ett namn & tjäna nog med pengar. har ju faktiskt haft lite småjobb så som bröllop & resturangbilder. :)


13 Maj

det är det här jag sysslar med på mina lediga dagar.. :)

 

 


13 Maj

♥ M E L V I N A ♥

 


12 Maj

 

ääälskar min nya jacka!

 


10 Maj



mååååste köpa dessa när jag har moooney,
dom bara måste få stå på mitt nya köksbord när jag flyttat!


2 Maj


RSS 2.0