26 April

JAG HAR KÖPT NY LÄGENHET!
jag är totalt överlycklig just nu. igår skrev jag på papper & köpte en ny lägenhet. har kämpat länge med att skaffa en ny lägenhet nu. det har budats hit & dit eller så har jag inte varit 100% nöjd. en 2½ på bottenplan blev det i alla fall, precis exakt en sådan jag velat ha hur länge som helst. det känns helt underbart! att få ha balkong, tvättmaskin & diksmaskin ska bli så himla skönt. det bästa av allt är att vi ska totalrenovera hela & jag kommer få det PRECIS som jag vill. exakt. vita golv & vitt kök lär det ju bli utan tvekan! det bästa med bottenplan är såklart att mormor orkar hälsa på mig, jag kan storhandla utan att tänka på att orka bära upp allt, det blir lättare med melvina, jag kan ha mycket folk hemma hos mig & jag kommer ha ett sovrum. tror inte ni förstår hur lycklig jag är över detta. 2012 är ju lätt året där jag fixat allt jag önskat mig. stor bil, vit vovve & en underbar lägenhet.

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vad kul! :D Vart är det du ska bo? :)

2012-04-26 @ 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0