9 Februari

Har typ precis kramat mams & paps hejdå eftersom dom åker till thailand idag. Jäkla grisar.. Jag känner på mig redan nu att mitt liv kommer rasa lite utan mamma i två veckor. Vem fasiken ska jag ringa till & gnälla över saker & vem fasiken ska jag spela wordfeud med? & min älskade dog Ix fick åka ner till malmö för att bo hos farmor & farfar.. Två veckor utan Ix också! Buhu.. & jag får för mig kostiga saker som att han ska dö nu bara för att jag är taskig inte har tid att ha honom dygnet runt. För att laga mitt hjäta lite så lånade jag hem fluffiga Aemi över dagen.. Lilla hårbollan som jag tvingade sitta fint i min vita(!) soffa bara för att få något fint kort.. ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: vesna

me :) fina bilder kajsa

2012-02-09 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0