20 Februari

 

whaaaat tooo dooo? jag är ledig & måste faktiskt göra något snart. det funkar liksom inte att sitta inne heeela dagen. att åka & shoppa kan jag ju bara glömma med tanke på att kontot har sett bättre dagar. lön, jatack! skulle behöva färga håret, men det är ju bara det tråkigaste som finns. så min utväxt får nog vara kvar ett tag till & jag vet inte ens om jag vill bli ljusare eller mörkare heller. just nu är det råttfärgat i bottnen, svart i mitten & brunt/tocke i topparna. ingen succé!

 

näääe, jag tror jag tar bilen & kör långt lååångt. jag älskar att köra bil själv för er som inte vet det. ja, förutom sånna där rundor som jag redan kör tre gånger i veckan då. & bilen är ju nytankad & ny. ciao!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0