19 Februari


Tvångstankar är så jobbiga & jag gillar inte mina alls faktiskt!

- måste alltid tanka på Statoil i Ramlösa & med pump 9. NIO, jag har fobi för udda nummer alltid annars, men jaja, där är det tydligen okej. tankar jag någon annanstans får jag för mig att det kommer hända något hemskt med bilen när den åker på annan bensin än den från PUMP NIO. nu måste jag dock ändra på detta eftersom jag blivit med dieselbil, aaaaaah.. hur ska det gååå?

- udda nummer.. usch, vad jag hatar er! jag är överlycklig över att jag är född på ett jämnt datum. femmor & sjuor är värst. jag vill inte få barn på ett udda datum & jag gillade inte alls att man tog studenten 09. usch!

- att jag alltid måste ha (minst) TVÅ av typ allting när det gäller inredning, för det är finare! det har ni säkert redan märkt, haha.. exempel är ju krukorna, ljusstakarna, fotoramarna & askarna. ALLTID TVÅ. dyrt är det också, piih! men jag skulle verkligen få ångest över att ha en liten ljusstake helt själv på bordet, haha.

- allt som går att köpa i vaniljdoft måste jag typ köpa.

- jag kan fixa till min parkering i 736481 år innan jag är nöjd. dock har jag blivit bättre med det där sen klippancity, för där måste man alltid fickparkera. men förr, kunde hoppa in i bilen igen & rätta till den tre gånger för att den stod lite snett. oftast gjorde jag ju bara detta när jag var själv, för andra skulle ju på damp på mig. haha.

- & på tall om det här med att saker står snett.. haha. jag kan flytta runt småsaker i evigehter tills jag tycker att dom står perfekt.  typ ljusstakar, blommor osv..

- att köra hemifrån mamma utan att hon säger dom magiska orden: "kör försiktigt".. jag kan inte lämna huset utan att hon har sagt det. glömmer hon säga det ber jag henne säga det, annars tror jag att jag ska dö i en olycka.

- till sist, tanken om att ix ska dö så fort det gått för lång tid sen jag träffade honom..

what are yours?



Kommentarer
Postat av: Callo

Hahaha Kaajsa!! <333 De är verkligen sjukt jobbigt med tvångstankar!

2012-02-20 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0